dinsdag 1 maart 2011

I love...

Geuren, ik heb het er wel eerder over gehad, een flesje parfum is aan mij niet besteed. Ik houd van puur natuur, wat niet wil zeggen dat ik liefst zweet- of mestgeuren ruik, al heb ik daar ook weer niet zoveel moeite mee. Er zijn zoveel puur natuur heerlijke geuren, dochter had op haar werk rond Valentijn heel leuk spanen doosjes versierd met een borduursel(hartjes natuurlijk) en gevuld met wat fijngemalen anijszaad. Whow, wat ruikt dat lekker! Mijn dag- en handcreme, deo en andere verzorgingsartikelen hebben(bijna) allemaal een natuurlijke(en lekkere) geur. Parfums zijn meestal chemisch en ik heb es gelezen dat er heel gore dingen in worden verwerkt.
Maar nu kwam ik in een tijdschrift deze eCo parfum tegen!
Ga ik nu overstag??? :))
Ik haal mijn bikini vast tevoorschijn!

"Puur-extract gemaakt van een pittige delicate witte kokosmelk tegen een blad van koriander. Love Coco word bij voorkeur gedragen met een bikini in Central Park of op een onbewoond eiland."

"Subtiel, delicaat en toch verrassend intens. eCo-chic, 100% natuurlijk."

10 opmerkingen:

  1. Grappig, jij komt Coco ook overal tegen he. :-)
    Vreemde verpakking voor een parfum, lijkt me een creme of zo?

    Ik houd niet van sterk ruikende deodorants e.d., de mijne is waarschijnlijk wel chemisch, slecht he.

    Willie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, zie nu de bovenste foto. :-I

    Willie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, op de meest onverwachte momenten, lig ik in bed nog een tjdschriftje te lezen..pats! :)
    Ik gebruik niet elke dag deo, alleen als het me nodig lijkt. Het is vaak zo'n gewoonte he en helemaal niet nocig.
    Ik las bij de Hulk een stukje over schadelijke stoffen in veel deo's, had ik ook al es eerder over gelezen. Net als in shampo's ed, je moet opletten of er geen paraben inzitten, dat zijn ook rare stofjes/
    De verpakking lijkt op een beker koffie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. klinkt erg lekker margreet:-)

    alleen coco gaat zo vervelen :-)
    kan ik je vertellen :-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er zit aluminium in mijn deodorant maar ik gebruik hem ook niet elke dag. Ik denk dat de schade bij matig gebruik wel meevalt.
    Die paraben zitten overal in, zijn een soort conserveringsmiddelen. :-(

    Willie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is dat zo Klaproos..

    Tegenwoordig wordt er wel beter op gelet Willy en adverteren ze er zelfs mee dat er géén paraben inzitten, blijkbaar zijn ze niet nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laat eens ruiken? Misschien ga ik ook overstag.
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb wel een bodycreme met cocos die ik je kan laten ruiken Elly, best lekker. deze parfum kost 79 euro. Ik laat het maar overgaan :p

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor mij ook geen parfum en maar af en toe deodorant. En met zeep moet ik ook oppassen. Mijn huid kan niet tegen die chemische troep.
    Grappig, die verpakking. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn gezicht was ik nooit met zeep en ik heb ook liefst olijfzeep, die is lekker vet, of een andere goede zeep. In bad hadden we een bruistablet van kneipp,ook heel lekker.

    BeantwoordenVerwijderen