woensdag 2 mei 2012

nou jaaaaaaaa!!


18 opmerkingen:

  1. Hoe kun je nu iets opeten waar je een band mee hebt? ;-)
    Beroerde tip. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja, hij heeft een goed leven gehad Willie :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje Kokey, stippen zijn in de mode he.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oei oei wat een luguber grapje (glimlach)
    Ik snapte het eerst niet hahaha maar nu daagt het me hahaha een Hansje in het hokje hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, als je Toos als voedselbron ziet, daar kom je met de kerstdagen ook een heel eind mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha, da's een goeie Plato!

    vroeger ging het wel zo Novie, mijn opa had ook konijntjes in zo'n hok en die werden dan met de kerst oid opgegeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O Gossie :-)!!
    Ja het zou toch heel wat anders zijn als we onze eigen dieren op moesten eten. Dan was ik zeker vegetariër totdat de honger genadeloos toe zou slaat en wie weet waar ik dan toe in staat zou zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ergens is het wel apart he dat we niet onze eigen dieren willen opeten maar wel die van anderen :)
      Als alles met elkaar verbonden is dan is mijn en dijn hetzelfde immers.

      Verwijderen
  8. Hmmm... stel je toch eens voor dat er een wet kwam die zei dat mensen, voordat ze naar de winkel gaan, eerst hun eigen overgewicht moeten opeten. Wat zou het dan stil zijn in de supermarkten.
    He, soms huiver ik van mijn eigen gedachten. Weg ermee!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gruwelijk hoor Plato, hoe stel je je dat voor?
      Een stukje buikspek afsnijden? Je hebt gelijk, weg ermee! :-)

      @ Margreet, welk weekend zijn jullie op Schier?

      Verwijderen
    2. Het jakkes Plato, opeten? of gewoon niet eten tot het vet weg is? Da's nog niet zo gek natuurlijk ;p

      Verwijderen
    3. Dat laatste lijkt me het meest gezond.

      Maar nu doe ik wat Willie zegt: ik houd er mee op. Yagggg.

      Verwijderen
  9. Willie,komend weekend, we gaan vrijdagmiddag weg, ik denk zondagavond weer thuis. De workschop gaat door,er is nog een deelnemer bijgekomen. Ik ben druk met alle voorbereidingen.De konijnen gaan naar boven morgen, het is buiten toch te nat en koud steeds, ze zijn we een paar keer al buiten geweest maar geen nacht. Een nieuw kattenluikje zit in de deur,dus iedere kat uit de buurt kan komend weekend lekker eten hier ppp

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Neussie jaagt ze wel weg. :-)
    Toch op de 'konijnenkamer' dus, ja, het is nog te fris jammer genoeg.

    Fijn dat er nog een deelnemer bij is gekomen.
    Ik wens jullie alvast heel veel plezier en genoeg zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Niet allemaal hoor en Neussie jaagt soms ook Mollie weg :(
    De zon is net gaan schijnen, vanavond nog even avond4daagse lopen en dan morgen alles achterlaten. Heerlijk.
    Dankjewel en als het droog is dan ben ik dik tevreden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent al weg zie ik nu
    toch een fijn goed interessant weekend toe gewenst en de workshop gaat toch door? gelukkig maar veel plezier hoor!!!

    Novelle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inmiddels zijn we zelfs alweer terug :)het was zeer geslaagd! En de zoon scheen, dus we zijn dik tevreden.Misschien maak ik nog wel een logje. De tekeningen zijn nog niet af.

    BeantwoordenVerwijderen