maandag 26 november 2012

Zelfverbetering?



Ik zal me echt inspannen om meer ontspannen te worden.
Ik zal serieus werken aan mijn gevoel voor humor.
Ik zal mijn best doen om spontaner te worden.
De komende tijd wil ik meer in het Nu leven.
_______
Jezelf willen verbeteren is jezelf geweld aandoen.
Erik van Zuydam


Stop dus maar, je bent al goed zoals je bent :)
Nou ja..die stijve nek voelt niet zo lekker eigenlijk hihi
Hoe gaat het met jullie(voorzover hier nog iemand langskomt), vinden jullie jezelf goed genoeg?

10 opmerkingen:

  1. Tja Margreet ik ben de bovenste beste hoor hahaha ik blaf nooit mensen ongenadig af hahahah tja ik ben een mens met gevoel en soms drijft me dat tot dwaasheden die ik dan betreur dus euhh Ik doe mijn best en als ik soms domheden bega hoop ik dat ze me vergeven worden net zoals ik anderen vergeef als ze me pijn doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het wel een geinige tekst, vaak zijn mensen zo krampachtig bezig een beter mens te worden.
    Ja jij! Jij kunt echt wel als voorbeeld dienen volgens mij hoor!! Een echt mens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zolang ik me nergens mee vergelijk vind ik mijzelf GEWELDIG! ;-)En ik vraag me af waarom ik me nog niet aangemeld heb hier, je staat wel op mijn volglijst!
    Zie je, zo geweldig ben ik nou ook weer niet..:-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja maar Walter, je moet je ook nooit met iemand vergelijken!
    Goh, ik sta op je lijst? Ik zie je nu ook staan als volger, je hebt het helemaal goed gemaakt nu! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, ik kom elke dag even langs hoor, Margreet. :-)
    Stijve nek? Dat is vervelend, verkeerd gelegen of zo?

    Je bent zoals je bent, maar als er iets ingrijpends in je leven gebeurt, zoals een scheiding, dan kan je inzicht of je instelling veranderen, is mijn ervaring.

    Vind ik mezelf goed genoeg? Er zijn dingen waar ikzelf last van heb, die ik verbeterd zou willen zien.
    Maar ik denk dat ik voor anderen goed genoeg ben en een partner heb ik niet, dus die heeft geen last van de dingen die ik wil verbeteren. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En (bijna) elke dag teleurstellend-niks nieuws- :)
      Verkeerde beweging gemaakt tijdens boosheid geloof ik, nachten slecht/kort geslapen, heb vannacht dus maar es pijnstillers genomen.
      Nou ja, alles verandert voortdurend denk ik, ook inzichten en soms kan dat heel heftig zijn ja.

      Verwijderen
  6. ach wat zal ik zeggen margreet,
    er kan vanalles beter, maar waarschijnlijk ben ik danmezelf niet meer,
    dus laat het maar zo :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind mezelf wel goed genoeg, behalve die keren dat ik dat niet vind en dan weet ik weer dat ik iets kan veranderen door in alle rust oplettend te zijn. Als het dan niet makkelijk lukt glimlach ik erom en denk ach gewoon één keer meer opstaan dan vallen. In die zin mag ik zijn die ik ben met alles erop en eraan zeg ik maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Er kunnen dingen beter aan mij. Ik probeer zo bewust mogelijk te leven en mezelf te verbeteren. Dat dit niet elke dag goed gaat, weet ik. Ik geef mezelf niet op de kop. Maar ik ga wel door met proberen.

    BeantwoordenVerwijderen