maandag 21 januari 2013

Blue Monday?





10 opmerkingen:

  1. Omdat het de derde maandag in januari is? ach daar doe ik dus niet aan mee.Het is voor mij een stralende mooie winterdag waarop ik samen met Bloemeke(2) heb gesleed. Helaas een sneeuwpop wou niet lukken de sneeuw wou niet plakken.

    En jij? wat heb jij gedaan of gedacht of gevoeld?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met zoveel sneeuw kan je niet meer van een blue monday spreken, he. Mooie witte wereld.
    Bij ons is het al wit sinds 15 jan.
    Heb je de foto zelf gemaakt? Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee ik 'doe'er ook niet aan :)
    Ik voelde me prima vandaag, op de fiets door de sneeuw was wel een avontuur en ik bekeek 2 mooie schaaltjes en een grote vaas waar Myrthe mee bezig was in de werkplaats, zo mooi om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bijna tegelijk Willie :)
    Ja is mijn eigen foto, ik fietste daar vanmiddag met Myrthe, bracht haar naar het werk, dit is dus een deel van de route :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rechtdoor het bos in, aan het eind van de weg is haar werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had er geen last van Margreet. :-)
    Wat een mooie route om naar haar werk te fietsen. Al is het nu wel oppassen met die sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie foto. Doet me een beetje denken aan die ouder zwart-witfoto's die soms (deels) werden ingekleurd.

    Blue monday. Doe ik ook niet aan mee hoor. Nergens last van gehad ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alles goed, Margreet?
    Ik kijk nog steeds elke dag even. :)
    Geen nieuw logje is ook goed hoor, dat je niet denkt dat je er voor mij een moet plaatsen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ja alles, het gaat prima hoor, dankje. Ben al met vakantieplannen bezig, misschien blog ik er binnenkort wel over.

    BeantwoordenVerwijderen