donderdag 12 september 2013

Zoekende

Vandaag moet de oudpapierbak aan de weg. Maar eerst moet ik er nog doorheen, zoeken naar een envelopje, ik heb dat envelopje gezien maar hij ging ongeopend op de stapel in de schuur..
Bij toeval las ik gisteren een ingezonden berichtje in de krant. (toch handig die krant pp)
 Over dat boek, dat dromenboek.
 Van ons nieuwe Koningspaar, ofwel van het Volk eigenlijk geloof ik.
Iedereen zou dat boek gratis krijgen middels een BON., je zou zeggen, breng ze gewoon langs alle deuren, maar nee, iedereen moet met een bon naar de boekhandel.
Oke.
Ik had nog geen BON gezien en ik dacht wel te weten waardoor dat kwam: ik heb nl een sticker op de brievenbus.

Maar nee, zo bleek nu gisteren, ik had het weer es verkeerd, de brieven waren -uiteraard- geadresseerd
maar.....nu komt het....
ze zitten in een envelop van...
 de Postcodeloterij!
Wie bedenkt zoiets?
Nu weet ik niet zeker of ik dat boek eigenlijk zo nodig moet hebben..maar ja
iets wat gratis is...... pppp
Lijk ik toch meer op mijn moeder dan ik hoopte :))

22 opmerkingen:

  1. Misschien vind je hem nog. Ik kreeg die envelop en gooide hem zonder na te denken weg. Later hoorde ik dat je er een boek mee kon krijgen. Helaas. Maar ik ben er zeker van dat het straks bij tientallen op rommelmarkten ligt. Dus uiteindelijk komt het wel weer goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja, je mist er waarschijnlijk niks aan maar misschien vindt Myrthe het wel leuk, dus ik ga toch ff zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja daar zegt Plato iets mooi kom ik vast wel weer tegen(glimlach) zoekt en ge zult vinden Margreet en misschien vind je wel iets wat je eigenlijk niet zocht. Dat zou mooi zijn nietwaar? Ik wens je een goede dag meid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je'm ook gemist Novelle? Zouden ze het expres zo doen, dan hoeven ze minder te drukken haha Nou ja, nu is het nog gratis he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach ik denk dat het boek gloeit van de onrust van deze tijd Margreet. Misschien later eens lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja..en met gratis heb ik niet echt iets hoor, je kan deze week bij onze supermarkt gratis DEkoffie krijgen, kopen en dan een bon opsturen ofzo. Nou ik drink nooit DE dus ik doe het niet.Mijn moeder maakte me erop attent, ze vond het gek dat ik het niet nam.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ach... margreet, je zit toch niet echt op dat boek te wachten:-)
    je kan het ook on line downloaden toch:-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neu..heb de bon niet meer gevonden en online lezen vind ik echt niks. Ik vraag het zo even in de bruna, misschien krijg ik er eentje zonder bon pp

      Verwijderen
  8. Ik kreeg geen boek maar je kunt op de website een bon aanvragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb precies dezelfde envelop ook in de oudpapierdoos gegooid. Een paar dagen later kwam ik er bij mijn ouders achter dat daar dus de bon voor het koningsboek zit. Het boek heb ik ff doorgebladerd en nu zit ik in tweestrijd. Wel de bon opzoeken of niet...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt een bon aanvragen, die je moet je dan uitprinten.

      Verwijderen
  10. Het is een klein wit envelopje met een oranje strikje erop, niet van de Postcodeloterij maar van het Nationaal Comité Inhuldiging.
    De boeken worden wel betaald door de Postcodeloterij.
    Ik heb het boek al in huis, ziet er aardig uit, ik denk zeker dat Myrthe het mooi zal vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geen echt strikje, erop gedrukt. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee? haha, anders was ie echt wel opgevallen denk ik.
    Of ik heb em niet gekregen, of ik heb em bij het oud papier gemikt. Ik denk dat er toch Postcodeloterij op stond(stond ook in de krant) en die gooi ik meteen weg. We doen wel mee maar ze willen dat je steeds meer loten neemt, nou nee dus.
    Maar ik heb nu een bon in de mail, nu nog een printer zoeken :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je het boek ondertussen al, Margreet?

      Verwijderen
    2. Nee, ik moet een bon uitprinten maar daarvoor moet ik naar de bieb in Assen, en daar ben ik ondertussen nog niet geweest.
      Kan ook hier misschien wel ergens maar ik heb er blijkbaar toch geen erge haast mee :)

      Verwijderen
    3. Margreet, ik las op de site dat je het boek tot 1 oktober op kan halen. ;)

      Verwijderen
    4. Ja dat weet ik, ben net naar Assen geweest maar ik kon de bon nergens meer vinden in de mail haha, dus geen boek :pp

      Verwijderen
    5. Jammer voor Myrthe,
      veel plezier op Schier!

      Verwijderen
    6. Och zo belangrijk is het niet, heb haar er nog niet over gehoord, ze weet van geen boek geloof ik ;)
      Dankjewel, lukt vast.

      Verwijderen
  13. Ik val toevallig via Spijkerbed in jouw weblog en lees dit stukje. Ik moest hartelijk lachen, ja, idioot... via de postcode loterij.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat strikje had ik dan weer wel gewild :-) Maar ja, briefje was weg en bleef weg. Overigens heeft niemand van mijn buren dat boek. Dus volgens mij zijn er zat mensen die er niet eens prijs op stellen. En ik dacht nog, ik kijk wel even bij anderen mee. Nou!!

    BeantwoordenVerwijderen