maandag 27 april 2015

Avonturen aan den lijve (Schrijfveer)

Geen polonaise? Of wil je avonturen beleven? Vertell !

Een massage,, een nekmassage, dat is wel een avontuur voor mij. Het is voor mij best moeilijk om iets passief te ondergaan denk ik.. Naar de kapper ga ik omdat het moet, zelf bak ik er niks van en ik wil graag een leuke bos haar op mijn hoofd, haar is belangrijk vind ik. Niet dat je perse veel moet hebben, al houd ik wel van weelderig, voor een vrouw is haar van belang (of niet dames) Een man mag best deels kaal zijn :)
Maar een massage zou ik wel fijn vinden, alleen is iemand dan zo nabij en die iemand kijkt dan ook nog es  naar mij en raakt mij aan.. het is erg intiem. De kapper moet trouwens ook wel perse een vrouw zijn en ik moet mij dan een beetje vermannen (haha)
Maar een massage..ik durf het niet.


1 opmerking:

  1. Een nekmassage is heerlijk als je erg gespannen bent maar laat die dan wel doen door iemand die je helemaal vertrouwd.

    BeantwoordenVerwijderen