donderdag 23 april 2015

Toen je je onveilig voelde (Schrijfveer)

Toen...toen je je onveilig voelde had niemand dat door.., iedereen was vervuld van zichzelf, te druk met allerlei zaken. Je voelde je alleen, niet gezien, onbegrepen. En dat bleef je verdere leven op de achtergrond aanwezig.
Nu... probeer je het te verbergen, je wilt niet meer dat het gezien wordt, je probeert stoer en sterk voor de dag te komen, Helaas lukt dat niet altijd. Mensen zien soms je verwarring, je angst..onvermogen. Je trekt je maar terug want geen zin in....

9 opmerkingen:

  1. Ach, wat jammer dat je je zo voelt. Je komt inderdaad vaak sterk op me over.
    Heb vertrouwen in je eigen kunnen, ik heb wel vertrouwen in je.
    Je jeugd heeft zo'n invloed op je, dit is weer een voorbeeld ervan.
    Kwetsbare, hele persoonlijke schrijfveer, knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Willie..niet alles wat ik hier schrijf is (direct) persoonlijk !
      Er staat niet IK maar JE

      Verwijderen
    2. Er zit zeker wat persoonlijks in maar het is niet zo zwart/wit. Ik voel me nu niet zo hoor.

      Verwijderen
    3. Ik schrik gewoon van je reactie :) Dit was zeker niet de bedoeling, dan zou ik het niet eens willen plaatsen zelfs. Het is ook niet zo dat ik een zware moeilijke jeugd heb gehad en ik voel me ook zeker sterk. Anders was ik allang ingestort ook :) Als ik werkelijk heel persoonlijke logs zou schrijven dan kwam er wat anders hoor.

      Verwijderen
    4. Oh, je had het niet over jezelf, of alleen deels, gelukkig maar. :)
      Ik heb het verkeerd geïnterpreteerd, ik dacht al....
      Dat is het lastige bij een schrijfveer, jij schrijft wat er in je opkomt natuurlijk.

      Verwijderen
    5. Er zit wel wat van mezelf in uiteraard maar idd, ik schrijf wat er in me opkomt.

      Verwijderen
  2. Ja, zo kan dat gaan, zo kan dat voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iedere lezer kan het precies invullen zoals hij/zij het wil lezen. Ik herken me er wel een beetje in. Tenslotte heb ik niet voor niets een grote mond gekregen. Maar de laatste tijd kan ik 'm ook steeds vaker dichthouden.

    BeantwoordenVerwijderen