zaterdag 4 mei 2019

COffee COrazon en juffrouw JaCOba

Sinds ik een minibieb heb ga ik af en toe in andere plaatsen op zoek naar collega's 😄 Ik vind het leuk om te zien hoe zij het doen en ruil overal een boek.
Gisteren was ik in Amersfoort.. ik was ooit bij CoffeeCorazon geweest en nam daar mijn eerste kinderzwerfboek mee. Nu ben ik zelf ook zwerfboekstation.
De Hema sinds 1 mei ook. En uiteraard ging ik die ook bezoeken. Het viel me tegen, het waren nogal oude boeken, ik nam er wel een mee..ging niet koffie drinken daar..(de bieb staat bij het restaurant)..dat zou bij Corazon.. de eerste poging daartoe mislukte..er was geen plaats..
Koffiemomentje uitgesteld en ik fietste op mijn ovfiets naar de VVV, een plattegrond is handig..
Het is nog meivakantie natuurlijk maar bij de 2e poging wist ik een stoel te bemachtigen. Helaas niet bij de boekenkast en ik kon er ook niet met goed fatsoen bij. Gelukkig was boven op de kinderafdeling ook een kast met kinderboeken zodat ik daar mijn 2 kinderboeken kon ruilen.
De minibieb die ik daarna wilde bezoeken bestond denk ik niet meer en daarna was ik het zat, het was koud en begon te miezeren.
Ondertussen had ik nog wel wat straatjes doorgefietst en gelopen, wat presentjes gekocht en deze foto's gemaakt.
Bij Juffrouw Jacoba uitgerust met een galette en tegelijkertijd de foon opgeladen.
De 2 boeken die ik niet had geruild heb ik in de trein achtergelaten.










3 opmerkingen:

  1. Jazeker, Amersfoort is altijd de moeite waard 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je zoveel plezier hebt van je minibieb, op allerlei verschillende manieren. :-)
    Mooie oude stad en Coffee Corazon ziet er heel goed uit. De tafeltjes staan inderdaad iets te dicht bij de boeken.
    Hele mooie foto's Margreet, ik had ze wel al gezien op fb, maar zo is toch mooier.
    Willie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had ze ook niet allemaal op FB geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen