woensdag 9 maart 2011

gelukt

Het is gelukt ja; alle drie de beestjes zitten nu bij de dierenarts. Gisteravond zag ik het nog zwaar in, om 18.00-het tijdstip waarna ze binnen moesten blijven en geen eten meer mochten- was er geen kat te bekennen. Geen reactie op mijn geroep en gefluit.
Ik besloot thuis te blijven van dansen en dat was maar goed ook want al snel verscheen DikkieDik, met een vogel in zijn bek. Hup, met vogel en al in de gang. (hij vrat em helemaal op)
 Om 22.00 kwam na het zoveelste rondje roepen/fluiten Ricky en Minnie was er om 22.30.
Ze hebben nog wel iets gegeten, hopelijk gaan ze nu niet overgeven bij de DA.
De hele reis in de auto schreeuwden ze als magere speenvakens, de heren gingen nog met elkaar op de vuist, samen in één mandje is dus geen succes. Sneeuwwitje gaf geen kik, die is al vaker met de auto geweest, dat scheelt.
Bah, ik vind dit niks, maar het moet. Om 13.00 kunnen we ze weer ophalen, hopelijk is alles goed verlopen en knappen ze snel op.


9 opmerkingen:

  1. Gelukkig was het gelukt om ze gisteravond alle drie binnen te krijgen, de vorige tekst had ik nog gelezen.
    Ik hoop ook dat alles goed gegaan is.

    Het is dus wel gelukt om ze op tijd in de mandjes te krijgen en bij de dierenarts. :-)

    Leuke foto's. Minnie is een witte kat met een grijs gestreept jasje.

    Willie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik las in je reactie bij Truus dat het goed gegaan is. :-)
    Dat gedrag zou in de toekomst moeten verdwijnen maar blijkbaar nog niet meteen?

    Willie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het is allemaal goed gegaan, ze voeldn zich al snel weer fit(onder de antibiotica en pijnstillers natuurlijk)De katers zijn vanmorgen naar buiten gegaan en kwamen al even thuis weer om te eten, ze zien er goed uit en de wondjes ook. Minnie houd ik -met veel moeite- nog even binnen, die heeft toch een grotere ingreep gehad. Ricky zat vanochtend ook alweer achter haar aan, ik probeer ze gescheiden te houden. Is niet altijd zo makkelijk want Co moet ook af en toe los en dan mag er geen kat in de kamer zijn. Het houdt me van de straat :p
    Minnie leek als kitten zwartwit maar er zit toch veel grijs in en bij de ooghoeken heeft ze een heel klein beetje rood.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn het mooie en grote katten geworden Margreet. :-)
    Wat een opluchting dat ze allemaal thuis waren en dat het goed gegaan is.
    Toch maar proberen Minnie zo veel mogelijk binnen te houden. Zeker voor de duur dat de hechtingen er nog in zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het er maar druk mee ja, ;-). Moet Minnie nog terug om de hechtingen eruit te laten halen?

    Willie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Minnie as ook al buiten vanmiddag, nu zijn ze allemaal binnen en alles ziet er goed uit. Minnie heeft geen uitwendige hechtingen, die hoeven er dus ook niet uit. Er zit maar een heel klein plekje, het ziet er alleen raar uit omdat er een groot stuk kaal is.
    Ze wilden Minnie eventueel nog wel zien na 10 dagen maar als ik zie dat het er goed uitziet dan hoeft het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi blog is dit zeg.Het lijkt wel een ouderwetse poeziealbum met die poezieplaatjes erbij.Fijn dat het goed gaat met je katjes.Wat is het vandaag heerlijk wandelweer niet? op de volkstuincomplex waren al veel mannen aan het spitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Margreets poesiealbum :) mogen jullie een versje schrijven.

    Ja het gaat goed met de drie Molly's, ze zijn vrolijk en eten goed, ben blij dat ze nu allemaal 'geholpen' zijn. De katers zijn nog wel 'krols'trouwens, vooral Ricky.

    Heerlijk weer, lente, ik heb in de tuin gewerkt, afgelopen maandag zijn wij ook weer met de groepstuin begonnen en heb ik in de platte bak bladgroenten gezaaid. Het was bladdag, maar ik denk dat we dit jaar mnder met de maan gaan doen, niet iedereen staat erachter en bovendien werken we eigenlijk alleen op maandagochtend daar. Ga je ook weer tuinieren Novie?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja hoor Margreet wij gaan ook weer met de moestuin bezig.

    groetjes Novie

    BeantwoordenVerwijderen