zondag 28 augustus 2011

spammend Wief ? :pp

Ach, het is toch wel lachen, dat internet. Lees net een paar tweets waarin ik als spammer/ouwe vriendin wordt benoemd. Zolang ze over je praten ben je nog niet dood :)
Wie van mij een uitnodiging voor NETLOG heeft gekregen, Sorry, was een foutje, en zeker de mensen die ik allang uit mijn mailbox had moeten verwijderen(Molrat/LoesNietwaarGerdaThammie- dubbel sorry meiden-maar jullie lezen hier natuurlijk niet)..tja het ging schijnbaar vanzelf. Uitnodiging gekregen van een kleindochter van...huppeldepup en voor je het weet heeft elk mailcontact een uitnodiging van mij dus..pfff

En waarom zou ik niet op facebook actief mogen zijn (l)EgoMeningkje? Ik ben daar al heel lang actief ivm Farmville waar dochter en ik veel plezier aan beleven. Die uitnodiging van jou om vriend ??!!??(ja heus, die kreeg ik) te worden heb ik beleefd afgeslagen. Vond je het heel erg? :pp (túúúrlijk bedoelde je het goed joh, dat weet ik toch, maar nee IK ben geen allemansvriendin)

Het lijkt er ook op dat mensen die bij web-log bloggen zich nu wat vervelen, het duurt allemaal wel erg lang daar. Zeker als je verslaafd bent natuurlijk. :)

Maar goed, ik blog niet veel meer nee en reageer ook weinig, mogelijk komt dat straks terug en zo niet dan is dat tijdperk voor mij misschien es afgesloten. Farmville is heel grappig trouwens, maar ook wel wat verslavend, misschien iets voor de wachtende web-loggers?

Het gaat me goed, ik heb het naar m'n zin en druk met veel leuks* en soms minder leuks natuurlijk.
En nee, met Netlog ga ik dus niks doen, ik heb alleen geen idee hoe ik het weg moet krijgen.
Bezint eer ge begint. Pfff

*Leuks bv gisteravond was ik met een vriendin naar een prachtig muziek&theaterspel, (zo'n zogenaamde linkse hobby-iets).  Gebaseerd op Orpheus en Eurydice. Het moest eigenlijk buiten gespeeld worden maar ja..het weer, jammer want dan was het nóg prachtiger geweest. Zoiets moet blijven bestaan, het heft de mens op en verbindt. Het was geweldig. Volgend jaar móet ik echt zelf meedoen, nu wél doorzetten dus.

Aanstaande donderdag gaan we naar een theaterspektakel in Eext, over witte wieven en met muziek van Pink Floyd. Hopelijk zijn de weergoden ons gunstig gezind want een alternatieve binnenlocatie is daar niet.
Alleen voor zondag zijn er nog kaarten en misschien komt er een extra voorstelling(per avond 1000 plaatsen!)
Info: klik


13 opmerkingen:

  1. Van Netlog hoor ik nu voor het eerst.
    Tweets lees ik praktisch nooit, weet niet waar ik de tweets waar je het over hebt zou kunnen vinden.
    Geen aandacht aan besteden, zou ik zeggen, maar hij is wel de laatste van wie je een uitnodiging zou verwachten. ;-)

    Fijn dat je zo genoten hebt van het muziek-en theaterspel, je kan er zelf aan meedoen dus. Leuk, heel spannend. ( om zelf mee te doen ).

    Witte drentse mistflarden, mysterieus, veel plezier donderdag!

    Willie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nog nooit iets gelezen of gehoord over netlog.Twitteren?nou ik wilde eventjes zien hoe de vooruitgang was met de migratie van weblog.Gelukkig had ik alle verhalen die ik wilde bewaren op schijfscherven geplaatst.Dus als het niks word ga ik gewoon naar wordpress bloggen.De laatste tijd zat ik te vol of juist e leeg om iets te kunnen schrijven.ben benieuwd of je nu ook een mail stuurt met de vraag om toestemming voor mijn twitter.want ik heb een afgeschermd account namelijk.WILLY JIJ BENT OOK WELKOM HOOR OM TE KOMEN TWITTEREN
    tja pink floyd daar hield mijn broer ook zo van.Veel plezier daar Margeet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Willie&Novie@ Ik kreeg van iemand een uitnodiging voor netlog en moest dan een account aanmaken, nou okee, en even later stond er dat zoveel tig contacten van mij ook waren uitgenodigd. Door Mij?! pff, ik zag alleen een paar gmailcontacten en die heb ik afgevinkt, ging heel vreemd allemaal. Wel een paar reacties gekregen nu daar..grappig en leuk maar ja ik wil daar niks mee.
    Mensen tweeten er dan wel over blijkbaar, groot nieuws natuurlijk :p Vind ik dan wel leuk om op te reageren. Vandaar Willie, ik vind die man een beetje zielig, hij pobeert wat te zijn met een groot ego. Waarom ik ooit een uitnodiging kreeg van hem? Wel lachen.

    Ja ik zou eerst meedoen in het projectkoor maar het werd me teveel, kon het er niet bij hebben, ik zat nu wel vlakbij dat koor, ze zaten in het publiek, dus af en toe zong ik wel mee :)

    Ik heb je al gevonden Novie en me aangemeld, denk niet dat ik er veel mee doe, had al eerder een twitteraccount maar zag er niet veel in..misschien nu ik weinig blog..? Ja Willie doe je ook mee? Korte teksten, kost weinig tijd! :)
    Ik herken dat wel Novie, te vol/leeg om te kunnen bloggen, en ik wil ook niet meer alles op het net gooien, dat is me niet altijd goed bevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Netlog is een soort van Belgische Facebook??
    Ik heb geen uitnodiging ontvangen!!! Maar ja ik tweet en hives dan ook niet.
    Had je OZ en Leo wel als vettevrienden een uitnodiging gestuurd?

    Was die Orpheus en Euridyce nu ergens binnen, kon dat zomaar? Waren Tantalus en Sisyphus er ook bij?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Margreet en Novie : ik heb geen twitter-account, en wil er ook geen.
    Vind het heel lief van jullie om mij uit te nodigen, dank je wel, maar toch maar niet.
    Voor jullie zou ik het bijna doen. :-)

    Volgend jaar meezingen in het koor dus, Margreet. :-)

    Willie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen idee@Ko, ik heb het verder niet uitgezocht maar wel weer contact met een vriendje van tijd terug, da's dan weer leuk.
    Jij had geen uitnodiging nee, dat klopt, er stonden meen ik 2 adressen en die heb ik meteen afgevinkt, de anderen hadden zich verstopt, de stiekemerds pp Van OZ heb ik nooit mail gehad en L's adres heb ik na de 10 ongewenste mails van hem geblokt en gewist. Over stalken gespoken p

    Het was binnen ja, bij een groot pretpark, mooie ruimte, maar buiten was het zoveel mooier geweest. Volgend jaar komen ze terug en dan 'inclusief het weer'dus zeker weten buiten. Het is 4 keer gespeeld waarvan 1 keer buiten(toen had ik het SintJansfeest), 1 keer afgelast en nu 2 keer binnen, het theaterdeel verviel daardoor.

    Ja Willie, moet ik maar doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En voor mij @Willy? Wil je het wel voor mij doen ;-)

    @Margreet, zaten die andere stiekemerds ook verstopt in de oven?
    We zouden de volgende keer toch uitgebreid gaan dineren in een 'posh'restaurant?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kies een datum tussen 3 en 9 oktober schat, and I'l be there
    http://www.devegetarischerestaurantweek.nl/
    In Zwolle zit wel een 'posh' en we zouden toch nog es naar Zwolle immers.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh we kunnen er ook blijven slapen! :p Betaal jij deze keer? =D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OMGreet

    Ik heb natuurlijk wel een RoKoKo-tweetboxje op mn RoKoKoblOG. En wie adverteerde daar vandaag: Susanne Frings uit Erfstadt. En wat zegt Susanne:"Fühlst Du Dich auch manchmal Barock? Schwer und überladen?
    Und möchtest Du Dich nicht auch Rokoko fühlen? Leicht, verspielt, beschwingt?"
    En waar woont mn Suzanne ook alweer: In de KOHLstrasse 15(bijna)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En dat jij dat dan net moet lezen!!
    Ik ga schlafen Kohlchen, trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @ Kokor:
    Wat is dat nu voor een vraag? Je tweet zelf niet eens. :-)

    Willie.

    BeantwoordenVerwijderen