maandag 14 november 2011

vreemde eenden

Jullie kijken vast niet naar 'The Voice of Holland' .. ik wel dus en ik denk(hoop) al te weten wie de winnaar wordt.
Vorig jaar was dat de over zijn gehele lichaam getatoueerde Ben Saunders, zeer terecht want mét Xfactor en goede stem. Dit jaar is er Paul Turner, min of meer bekend van musicals als We will rock you.
Zijn entree kun je hier zien:


Paul Turner door tjaka1968
Ik viel meteen voor zijn wat kinderlijk overkomende blijheid en uitstraling, zijn échtheid. Ik vind het een schatje :)
Hij heeft zeker de Xfactor, gezien de reacties van het publiek ook en zingen.. nou ja, dat kan nog wel beter denk ik. Maar als je voor een musical naar Nederland wordt gehaald is dat ook niet voor niks.
 Dankjeblief.
Ik was zelf dit weekend ook (weer eens) een vreemde eend..is het dom om naar een personeelsfeest te gaan bij de instelling waar ik (uitgenodigde) vrijwilliger ben maar waar ook mijn dochter dagopvang geniet?
Ja dus, ik voelde me zó de ouder van., had ook het gevoel dat ik zo werd bekeken. Vreselijk, ik ben na een tijdje gevlucht (met een vriendin die er ook niks aan vond gelukkig).
Dan hebben we natuurlijk nog de bekende asielzoeker, hij voelt zich al helemaal thuis.
En potverdikke... er staat er alwéér eentje voor de deur, een schattig jonkie deze keer, zeer aanhalig, máár... ik moet onverbiddelijk zijn.

 Hij zal toch wel een baasje hebben??!! Pffffff Er is echt geen plaats meer in deze herberg.

Oh..en ik heb een door mijzelf weggehaald log van een paar dagen geleden, toch weer teruggeplaatst. Ik moet es ophouden mezelf te censureren. Ik ben zoals ik ben. Als ik mezelf al niet accepteer, wie zou dat dan wel moeten doen??

14 opmerkingen:

  1. IK ben weer online Margreet....Wij hebben ons oude compie weer eventjes aangesloten.Ik kom snel weer lezen hoor ff alles weer instellen zoals ik het wil.
    doegie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ik heb er wel stukken van gezien, nu ik mijn CI heb kan ik het zingen goed horen, en dat vind ik leuk.
    Paul Turner is zo apart dat het het weer grappig wordt, hij is zichzelf en dat maakt het leuk.
    Hij mag wel iets anders dragen dan dat hemdje, maar blijkbaar hoort dat ook bij hem.

    Geen personeelsfeest meer voor jou, dus.

    Neusje ziet er best knap uit op de foto, hij heeft zich goed aangepast aan jullie?
    De onderste is Minnie, he.
    Mooie foto's.
    Een jonkie is meestal makkelijk te plaatsen door het asiel.

    Het andere logje reageer ik later op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee dat is Minnie niet hoor, dat is dat jonkie. Ik neem voorlopig aan dat ie een huis heeft, als het anders lijkt dan onderneem ik actie. We hebben nu steeds de egel in de schuur, ik voer hem kattebrokjes, hij heeft trek, ik denk dat het toch tijd wordt voor een winterslaap. Ik ga morgen een soort hol maken in de schuur, kan ie daar eventueel slapen.

    Paul moet de volgende keer iets anders aan ja :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even een duidelijke foto van Minnie gezocht, op 9 maart staat er een.
    Ja, ze heeft een grijsgestreept jasje en een witte achterkant zie ik, ze lijken wel wat op elkaar.

    Je egeltje kan met een rond buikje gaan slapen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Minnie is wat dikker nu, ze eet veel pap :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je moet jezelf accepteren want voor een ander zul je nooit goed genoeg zijn.....
    neem je zelf maar hé, die katjes kom ik ook tegen maar ik ben er zeker van, "nee"ik doe het niet:-)

    wel moeilijk hé,

    en wat de zanger aangaat , ik zag de show en vind het een toppertje:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik geloof dat het beestje toch een thuis heeft, hij is er niet voortdurend namelijk. Af en toe een knuffeltje krijgt ie wel. En Paul ook :))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kijk inderdaad nooit. Maar afgelopen weekeind was ik wel gedwongen mee te kijken omdat iedereen keek. Toen heb ik een paar koppeltjes gezien waaronder die Turner. Aardig. Maar toch niet zodanig dat ik persé volgende keer de TV er voor aan zet. Sorry, maar ik doe liever iets voor mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar hoef je natuurlijk geen sorry voor te zeggen Plato, smaken verschillen. Verplicht mee moeten kijken is overigens vreselijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Terugplaatsen logje was goede actie. Het is zoals je zegt: waarom jezelf zo censureren. Je weblog is je koninkrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, ja dit is mijn eigen koninkrijk. Nou ja, het mocht nu weer in het archief, ik vind mezelf soms een zeur, maar zeuren mag natuurlijk ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, het beestje was dus wél verdwaald. Hij kwam hier de hele week, het schatje, maar op een gegeven moment rook ik de geur van onze buren. Dus ik met het beest onder de arm daarheen, bleek hij daar ook in huis te komen, hij was 'komen aanlopen'
    Toen ik op Amivedi keek bleek hij daar net geplaatst, hij was slechts 1 straat van zijn eigen huis weg en nu weer herenigd met zijn 'familie'

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij had dus een baasje! Gelukkig.
    Goed van jou om op Amivedi te kijken, wat zullen die mensen blij zijn dat hij weer terug is.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja ze hadden hem uit het asiel en hij was wel eerst 4 weken binnen gebleven maar ja, toen toch verdwaald.

    BeantwoordenVerwijderen