donderdag 12 januari 2012

de schuine slaapster

Mijn slaapkamer was de laatste weken een enorme bende. Als excuus kan ik de drukte voor Kerst aanvoeren, maar eerlijk is dat niet want ik zie altíjd wel kans er overal in korte tijd een bende van te maken.
Jullie denken misschien dat ik een overdreven super-net persoon ben en dat ik zwaar overdrijf. Helaas, dat is niet zo. Het zit waarschijnlijk in mijn genen, het is gewoon een rommelzooi in die genen en in combinatie met een lichte luiheid en computer-verslavingkje..tja
Maar goed, áls ik dan es ga aanpakken dan wil ik ook vaak iets veranderen en dus wilde ik mijn bed anders zetten.
 Ik heb de Feng Shui es geraadpleegd en het blijkt voor mij goed te zijn om met mijn hoofd naar het Westen te slapen. (slaap nóóit met je hoofd naar het Noorden, da’s altijd fout). Spiegels en wastafels op de slaapkamer zijn ook niet best en geen electriciteit, iig geen tv.
 Nou ja, mijn wastafel uitbreken gaat me te ver ;pp Een spiegel kan wel als je jezelf er-liggend in bed- niet in ziet. Ook niet onder een lamp slapen zegt FS. Hmm..dan maar een schemerlamp?
Alle gekheid op een stokje..kan best dat er wat van waar is hoor, maar het is niet te doen allemaal natuurlijk.
Maar ik heb mijn bed wél schuin gezet(dat was ik al van plan) en slaap nu met mijn hoofd (toevallig) naar het Westen :) Het is volgens de FS nu wel beter als ik tussen de deur en mijn bed iets zet (zeker als je –zoals ik- de deur ‘s nachts open houdt), dus daar zet ik nog een tafeltje met bv een vaas (kunst)bloemen(zal wel vers moeten zeker :P)
Het is nog niet klaar trouwens, ik ga NU verder want anders kan ik vannacht niet in mijn bed, die ligt nog helemaal vol rommel pffff

En straks ook weer kijken naar WieIsDeMol, 2e aflevering.
En een muziekje toe, het kan niet op :)

13 opmerkingen:

  1. De kerstvisite mocht dus niet boven komen. ;-)
    Je bent een echte rommelk.nt, maar soms weet je ook van aanpakken, dan ruim je het weer op toch?

    Ik slaap met mijn hoofd naar het Noorden, dat is niet best dus? ( Ga het niet veranderen hoor ).
    Kijk maar uit dat je in het donker het tafeltje niet omgooit. :-)

    Wie is de Mol kijk ik ook, maar ik raad nooit goed wie de mol is. Mooie beelden van IJsland.

    Het rockt wel, het muziekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Visite(kerst of niet) heeft boven niks te zoeken toch ;p
    Soms ruim ik op.
    Slaap je goed Willie?
    Ik zat te zwammen trouwens want ik slaap met mijn voeten naar het Westen :)
    Er is eerder kans dat de katten het tafeltje omgooien.
    Ik raad de mol ook nooit goed, ik vind het ook lastig om al die mensen uit elkaar te houden, ik kende er deze keer niemand van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk logje om op te reageren.
    Ik was gek op veranderen in mijn huis, daarom lijkt het of je over mijn eigen chaotische huis schrijft. Maar tegenwoordig is dat veranderen evenals de chaos en rotzooi zo goed als onmogelijk. Het wordt wat 'rustiger'in mijn huis. Zal de leeftijd wel zijn. Maar wat ik nu lees over die slaapkamer. Fout fout!! Ik slaap helemaal fout. Hoofd naar het noorden, spiegels lampen fout. Zou ik daarom zo moeilijk mijn bed uitkomen. Of zou dat ook de leeftijd zijn hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond het zelf een beetje suf logje, maar een beetje gekkigheid moet kunnen he..
    Onmogelijk om wat te veranderen?
    Ik kom ook moeilijk mijn bed uit, dat kan het dus niet zijn hoor Elly! :))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt gelijk, waar een wil is is een weg als je iets wilt veranderen :-)

      Verwijderen
  5. Meestal slaap ik wel goed, alleen in een verkeerd ritme ( nog steeds ).
    Dan moet je je bed eigenlijk andersom zetten. :-)

    Van de politicus ( Frits ) en de zwemmer had ik wel gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh ja, misschien helpt het als je je bed anders zet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je slaapt met je voeten naar het westen zeg je, dus als je hoofd naar het westen moet, dan moet je bed andersom. :-)

      Verwijderen
  7. Ja, maar dat kan niet want daar staat de wastafel, of ik moet met mijn hoofd midden in de kamer liggen, dat lijkt me niks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kan toch gewoon anderom in bed gaan liggen ;-))

    Que.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee Que, je vindt me overal he ;)
    ja dat kan, maar dan lig ik met mijn hoofd middenin de kamer en kan de deur niet goed zien en je moet wel de deur kunnen zien volgens de FS. Mijn kamer is gewoon te klein denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waar slaap ik met mijn hoofd naar toe? Dat heb ik mezelf nooit afgevraagd maar nu, ineens, wel. Eens denken: Krommenie ligt naar het Noord-westen. Ja, dan lig ik zo ongeveer met mijn hoofd naar het westen. Wat een mazzel. Ik had wel dood kunnen wezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Morguh Margreet,
    ik had je al een poos geleden toevallig gevonden,
    maar het linkje was zoek, met het opruimen van linkjes kwam ik je weer tegen ;-))
    dacht ik een gemakkelijke oplossing voor je te hebben maar niet dus,
    hier slapen we allemaal met het hoofd naar het westen, toeval hoor,

    Que.

    BeantwoordenVerwijderen