zondag 22 januari 2012

wat zegt je geboortedag?

Kwam toevallig iets grappigs tegen.
En net zo toevallig herken ik me wel behoorlijk in de beschrijving :) :p
Maf hoor.

You're incredibly introverted and introspective. You live inside your head.
You spend a lot of alone time meditating and thinking.
People see you as withdrawn, and at times they are right.
You are caring and deep, but it may be difficult for you to show this side of yourself.
Your strength: Your original approach to thinking
Your weakness: You tend to shy away from others
Your power color: Pale blue 

Your power symbol: Wavy line
Your power month: July



Wil je weten wat jouw geboortedag zegt over jou?
click hier
Ik heb een paar bekenden gecheckt en die kloppen niet allemaal(of ik ken ze niet goed genoeg? :):p

13 opmerkingen:

  1. De mijne klopt voor geen meter, het is zowat het tegenovergestelde. :-)

    Grappig dat de jouwe wel klopt, alleen de kleur zou paars moeten zijn. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt je geboortedag wel Willie hahaha gelukkig ga ik in mijn krachtmaand op vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You're a dynamic, charismatic person who's possibly headed for fame.
    You tend to charm strangers easily. And you usually can get what you want from them.
    Verbally talented, you tend to persuade people with your speaking and writing.
    You are affectionate and loving, but it's hard for you to commit to any one relationship.

    hier is mijn uitslag nou wat denk je klopt het Margreet?

    Your strength: Your charm

    Your weakness: Your extreme manipulation tactics

    Your power color: Indigo

    Your power symbol: Four leaf clover

    Your power month: December

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig,
    de mijne klopt wel en de mensen die ik ken ook,
    :-)
    leuk margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. D'r klopt weinig van Novie maar je hebt denk ik wel charisma en je kunt goed spreken en schrijven en mensen daarmee raken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Margreet ik heb er eens over gedacht en ik ben wel een beetje diplomatiek als je begrijpt wat ik bedoel.Mensen tegen elkaar in het harnas jagen vind ik vaak een beetje dom vooral in een gezin met inmiddels 10 kinderen en twee kleinkinderen.Ook mijn werk als groepsleidster bracht mee dat je een harmonieuze sfeer moest bereiken omdat de meisjes in je groep van die van ongeleide projectielen waren en dit kwam natuurlijk door e situatie thuis.Een thuis creëren waar veel verschillende mensen zich veilig voelen vraagt wel om diplomatiek optreden soms.
    maar ik vind extreme manipulatieve tactieken wel erg ver gaan.Maar goed trek je eigen conclusie in zoverre je dat kunt.(glimlach)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Manipuleren klinkt nogal negatief maar ik begrijp wat je bedoelt en zo is het een talent ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, Margreet... bij mij zegt hij dat ik vreselijk veel verstand van techniek heb, dat ik zo intelligent ben dat er maar weinigen zijn met wie ik kan praten en dat ik machines prettiger vind dan mensen. Tjonge, dat is zo ongeveer precies wat ik allemaal NIET heb. Want geen snars verstand van techniek en ik ga toch echt liever met mensen om. En die intelligentie... nou gemiddeld hoor.

    Dus tja....als het voor jou goed uitkomt is het fijn maar alleen op een geboortedatum zonder jaar lijkt me ook wel erg mager.

    Dus ik doe hier Novelle maar na en produceer een grote, welwillende glimlach. En daarna een lekkere kop thee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je moet het ook niet serieus nemen natuurlijk Plato :)
    O jij bent gewoon op de verkeerde dag geboren natuurlijk :p

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, nou was ik juist begonnen alles hyper serieus te nemen... zucht... weer een illusie minder. Want die geboortedag kan ik ook niet meer terugdraaien. Ik was een achtmaandskindje. Zie je wel, dat is het. Welk een vreselijk drama wacht mij nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk vind ik zulke dingen toch altijd weer.

    You are a cohesive force - able to bring many people together for a common cause.
    You tend to excel in work situations, but you also facilitate a lot of social gatherings too.
    Beyond being a good leader, you are good at inspiring others.
    You also keep your powerful emotions in check - you know when to emote and when to repress.

    Your strength: Emotional maturity beyond your years

    Your weakness: Wearing yourself down with too many responsibilities

    Your power color: Crimson red

    Your power symbol: Snowflake

    Your power month: September


    De eerste regels kloppen dus echt niet al zou ik nog zo graag die capaciteiten hebben, ik heb bewezen dat ik ze niet heb :-)

    Maar de rest eronder wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Margreet,

    Ik heb ook even gekeken en het volgende kwam tevoorschijn.
    Het klinkt allemaal nogal te ......!
    Een aantal dingen kan ik mij redelijk in vinden.

    You Are a Shapeshifter

    You lucked out the the skills to succeed in almost any arena.
    Put you in almost any business or classroom, and you'll rise to the top.
    You're driven and intense, but you also know when to kick back and cooperate.
    Your ability to adapt to almost any situation is part of what's going to make you a success.

    Your strength: Your attention to detail

    Your weakness: You can be a little too proud of your successes

    Your power color: Turquoise

    Your power symbol: Arrow pointing up

    Your power month: August

    Ik zal het maar met een korreltje zout nemen.

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen