vrijdag 10 februari 2012

baas boven baas?

Ik las bij Truus over de kat die alsmaar op de computer-stoel wil zitten..en tja..van een kat win je niet makkelijk!
Om deze problemen te voorkomen zet ik overal in huis bakjes
kat-in-bakkie Mollie
en lekkere zachte pluchen mandjes neer waar ze heerlijk in kunnen slapen.
Ricky heeft graag de ruimte
Zelfs een enorme krabpaal met slaapgelegenheid staat in de kamer...
Dikkie  heeft veel lievelingsplekjes
 Dus je zou zeggen...

Voor de zekerheid heb ik bij mijn nieuwe werk/computerhoek toch  maar 2 stoelen neergezet.
 Maar..... toen ik vanavond wilde plaatsnemen.....




Neussie en Minnie waren me voor!! 
Potverdepinnekesnogaantoe!!

18 opmerkingen:

  1. hihi
    die poesies weten wel waar het goed toeven is in goed gezelschap:-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dan ook nog zo onschuldig kijken he.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt mooie foto`s Margreet vooral die zachte naturel tinten spreken me aan.En ja katten zijn zeer aanwezig,dat wist ik wel.(greinzz)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, kijk jij even op je neus!
    Ja, katten zijn de baas, en met 5 katten ben je baas boven baas. ;-)
    Ik heb ook een stoel naast de tafel met computer staan, waar Mickey op ligt, mét kussentjes.

    Hele leuke foto's Margreet, en inderdaad is zonder flits fotograferen mooier.
    Ricky ligt er komisch bij, Mollie en Dikkie staan er prachtig op, een mooi stel katten bij elkaar. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zit hier nu met Neussie op schoot dus, en dat is de dikste van allemaal..oh nu issie boos, ik ging verzitten en hij springt al blazend weg, ondankbaar mormel ;)
    Ricky ligt er heel vaak komisch bij, vaak heel lang uitgerekt. ja met flits is alles zo fel, niet mooi, nu is de onderste niet scherp maar ja..het gaat om het verhaal he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whahaha Margreet. Die poezenbeesten toch ook.
    Dan mag ik blij zijn dat ik maar 1 kat heb.
    Enne, bedankt voor je linkje. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 5 is ook wel veel Truus, de laatste had voor mij ook niet gehoeven, maar ja je stopt hem ook niet in een asiel.

      Verwijderen
  7. Wat zijn het toch heerlijke beesten hè, die katten. Je hoeft ze niet op te voeden en ze winnen het altijd van je omdat ze zo 'knus'zijn.
    Je hebt het mooi in beeld gezet. Precies zoals het voelt voor mij. Jammer dat ik ze niet meer wil hebben eb heel dubbel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn heel zelfstandige wezens he, dat vind ik ook leuk, en toch zo knuffelbaar. Een hond bv vind ik weinig aan.

      Verwijderen
    2. Ik ben honden pas leuk gaan vinden nadat ik een fan van Cesar Milan werd en naar de dogwhisperer op discovery, keek.
      Honden reflecteren jezelf en dat boeit me.
      Ik moet er ook uit vanmiddag. BRRR.hier is het NOG droog.

      Verwijderen
  8. Als ik op een boerderij woonde dat zou ik het wel willen maar om 3x per dag een verplicht rondje te moeten lopen..eh nee :) Je kunt daarvoor ook een paard nemen Elly, leuk voor op je balcon? hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Neeee
    Ik heb ook geen hond hoor. Ik vind de fruitvliegjes hier momenteel erg genoeg. En mijn zoon en schoondochter hebben zo'n goot edel dier in de wei staan. Daar mag tie blijven. Ik durf zomaar zijn kop te aaien.
    Ik houdt me wel bij mijn eigen psychologie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe ben je aan Neussie gekomen Margreet?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Neussie schijnt achtergelaten te zijn, zijn baasjes verhuisden, ik weet niet wie het zijn, maar hoorde dat van de buren die hem hadden geadopteerd, hij kreeg 'hun' halsbandje om met 'edelstenen' maar zat steeds in onze schuur en schooide om eten. Ik joeg hem steeds weg, net zoals ik ook met de andere buurkatten deed/doe(ze mogen in onze tuin, maar niet in ons huis)het hielp niet. De aanhouder wint zeggen ze :) Ik vond hem ook niet leuk maar toen ik hem eens vanuit mijn slaapkamerraam zag slapen op het schuurdak kreeg ik meer gevoel voor hem en tja.. toen ging ik hem maar aanhalen en aaien en mocht ie in de keuken komen vooreerst. Nu ligt ie soms bij me onder de dekbed!! pfff.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog een aardig logje over Neusey kun je hier lezen Truus:
    http://allesverandert-7.blogspot.com/2011/10/asielbeleid-alhier.html
    Ook wel een nominatie voor de blogparel waard toch Kokey? :ppp er worden mindere stukken genomineerd tenslotte.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het moet toch niet gekker worden met die katten. Straks slaap jij nog bij de krabpaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hahah ik ben er gek genoeg voor? :) Ik heb weleens op een matrasje in de gang geslapen toen Molly een nestje had en het voor haar boven te warm was. Ik moest voorkomen dat ze alle kleintjes weer de trap op zou slepen, dan had ze dus over mij heen gemoeten :p

    BeantwoordenVerwijderen