zondag 19 februari 2012

wéér een poes erbij :)

11 opmerkingen:

  1. Heb je die zelf gemaakt?
    want ik vind hem snoezig
    zulke katten die ontroeren me wel
    (glimlach)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, vandaag was de knutselclub hier en ik heb deze poes gemaakt, ik ben er wel tevreden over ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-)
    van zulke kun je der wel een stuk of 20 hebben hé margreet:-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van zulke poezen kan je er gerust tien hebben. :-)
    Ze is erg origineel, zwemmen er visjes in haar maag?
    Het lijkt of ze een beetje sip kijkt, maar ze is erg leuk Margreet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk Margreet. :-)
    Ik zie ook goudvissen in een kom. Heeft ie z'n eigen eten meegenomen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik ben wel van plan nog meer te maken ja, maar of het 10 of zelfs 20 worden?? :) Ik heb em gemaakt van een wollen trui die in de was gekrompen was.
    Heel origineel is ze niet want ik zag zoiets op internet, het is dus plagiaat :)
    Ja Willie het is haar maag en ze heeft 2 visjes gegeten dus Geen kom Truus!!Kom nou toch ;)
    Sip zag ik zelf niet zo trouwens, misschien door de lichtval, ze kijkt een beetje verbaasd eigenlijk. Vind ik dan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Poezengek. hahaha.
    Deze is ook wel poezerig hoor. Heb je hem zelf gemaakt?
    OOOOO ja lees ik. Hij ziet er heel professioneel uit. Je kan er wat van. Ik vind hem echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi ding. Knap als je zoiets kan;

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik schrok al toen ik de titel zag. Was die vissenkom zo gekrompen dat de vissen eruit sprongen?
    Leuk met dat gedraaide oortje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een gedraaid oortje?
    pff.. fantasie is ook wat he, wetenschappersogen?

    BeantwoordenVerwijderen