maandag 3 juni 2013

doe es iets in een doosje

Gisteren weer een gezellige knutselfrutsel en wandeldag, ik had o.a. deze mini-kijk-doosjes gemaakt van luciferdoosjes.

Het was deze keer bij mijn vroegere schoolvriendin, tegenwoordig dierenoppasvriendin tijdens onze vakanties. ze doet dus nu ook mee aan de knutseldagen. ik was al in geen 10 jaar bij haar thuis geweest, schandalig natuurlijk :P Maar ja, ze komt geregeld hier en met OV is het bijna niet te doen om haar te bezoeken.
Daarbij ben ik geen visitemens ook.

11 opmerkingen:

  1. Ik heb al gereageerd op Facebook Margreet
    groetjes Novelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja voor jou, Elly en Kaat is het zo dubbelop he..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk en origineel! Daar zou ik er zeker weten eentje van willen krijgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou wie weet :) Ik houd zelf ook van dat soort gekkigheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was een heel leuk bezoek aan je vriendin dus, voor herhaling vatbaar. (Over 10 jaar) :)

    Wat een schattig doosje, met spreuken die tot nadenken stemmen.
    Ik denk dan weer aan: niet zoeken maar vinden, en inderdaad, dingen overkomen je.

    Thuis is waar je bent? Voor mij is thuis waar ik woon? Of als je bij geliefden bent?
    Of heeft het hart er mee te maken? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mensen zoeken toch ook wel meestal Willie of je kunt het ook verlangen noemen of..
    Gek is dat, iedereen denkt bij deze YOU aan jezelf terwijl ik het dus anders opvatte/las: thuis is waar JIJ bent, die ander dus..ik gaf het doosje aan Myrthe, de enige bij wie ik me werkelijk thuis voel. En natuurlijk is mijn huis mijn thuis, het is niet zo dat ik me overal thuis voel waar ik ook ben, integendeel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig, dat iedereen aan 'je' denkt, en jij niet.
    Er is geen 'jij' in mijn leven, dwz, geen partner.
    Wel een zoon en een kat, maar dat is toch anders.
    Myrthe is speciaal, natuurlijk. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kunt de tekst ook tweeledig opvatten. Voor jezelf en voor een ander. Mooie kijkdoosjes. Je moet er maar opkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja dat ontdekte ik ineens toen anderen het anders opvatten als ikzelf..grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 'Je voelt je bij je zoon en kat ook thuis denk ik?'
    Ja, dat hoort bij mijn thuis.

    BeantwoordenVerwijderen