zaterdag 15 juni 2013

mijn wilde tuin

Novelle inspireerde me een paar foto's te plaatsen van mijn tuin en voor Willie staat één van de poezen er ook op :)
Ricky op buurmans nieuwe schuurtje-nog steeds zonder dakgoot :( De bramen en frambozen doen het hier goed)

De vijver kan wel wat water gebruiken nog.. loopplankje is voor de poezen :)

Als je de tuin in komt(voor de kenners-dat mooie schuurtje van me staat links-) En heel in de verte staat het blauwe konijnenparadijs-ze blijven er 's nachts niet want er loopt hier in de buurt een marter.

Met de rug naar het konijnenparadijs-waar een bankje naast staat met dit uitzicht..niet verkeerd..

24 opmerkingen:

  1. paradijsje heb je gemaakt Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een beetje een hobby, soms ben ik er druk mee en soms even geen puf en dan verwildert het teveel :)
    Hier zie je de beginfase van de dakpantuin:
    http://allesverandert-7.blogspot.nl/2012/03/klein-berichtje.html#comment-form

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw tuin is ook een beetje een georganiseerde bende. Niet schrikken, dit is als een compliment bedoeld! Prachtige clematis, en wat goed dat je de marter gezien hebt, zodat je veiligheidsmaatregelen kunt nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke tuin is het geworden, Margreet, voor de mensen en voor de katten. :)
    Ricky staat er zelfs 2 keer op, en zie ik Myrthe?
    Ik vind het ook leuk dat je tuinfoto's geplaatst hebt, het dakpangedeelte is gezellig geworden, en mooie vijver.
    Mooie bloemen, met dit weer groeit alles de pan uit.
    Lekker, straks weer bramen en frambozen. (En pruimen). :)
    Die marter is minder, gelukkig was er nog niets gebeurd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja het is voor de katten ook een heelrijke tuin, die kunnen lekker nomen klimmen, en ook de vogels vinden het hier wel goed toeven, en allerlei andere beestjes, die houden niet zo van keurige tuinen he.

      Verwijderen
  5. Bij Novelle schreef ik al dat het zoveel werk is een wilde tuin te onderhouden. Je zou het niet denken, maar toch...
    Ik had er ook een en zou het niet meer kunnen denk ik. Maar jouw tuin ziet er buitengewoon prachtig uit en daar zullen ongetwijfeld heel wat uurtjes inzitten. Mooi Margreet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb niet het idee dat ik er veel aan doe hoor, het is ook maar net hoe ik de fwoto's maak, de rare stukken zet ik hier niet neer:)

      Verwijderen
  6. Ik vind het een wondermooie tuin, Margreet. Kleurig, warm en gezellig. Daar kan mijn tuin niet aan tippen. Ik zou er ook meer tijd in moeten steken. Dat zeg ik al een hele tijd. Maar jij doet het gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mwah, soms hoor, momenteel is het een bende hier achter. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben ik weer :-) Ik kom je even feliciteren met die drie katten. Allemaal een aaitje en een kopje van mij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van mij ook allemaal een aai over de kopjes, gefeliciteerd met de katten, Margreet en Myrthe.
    Plato was dinsdag jarig, en raad eens......ikke ben morgen jarig, of eigenlijk nu al. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel, ze wisten zelf van niks dus we hebben geen feestje gegeven :0
    Ja Willie ik zat er dus toch bij allebei een dag naast :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is niet erg Margreet. Je reageerde en dat gaf een warm gevoel.

      Ik ga een lijst met verjaardagen aanleggen. Ik ben er namelijk zelf hartstikke slecht in.

      Verwijderen
    2. Ja, ik moet hem nog maken. Ik voel me ook zo krammenakkig. Pijntje hier, pijntje daar en zo. Vervelend.

      Verwijderen
    3. Veel water drinken, heb je op mijn glimpenblog dat boek gezien?

      Verwijderen
  11. Plato, ik kreeg net een mail van Bol.com dat je gratis je eigen boek kunt uitgeven, iets voor jou?? lees wel de addertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken de adders van Bol.com al bij het boekverkopen. Goede reden om niet met ze in zee te gaan. En ach... boek... voor hoeveel mensen? Ik geloof niet dat dat veel zin heeft.

      Verwijderen
    2. het zijn nu geen goeie tijden hiervoor misschien nee

      Verwijderen
  12. Ondertussen is het een maand later. Ziet je tuin er nog steeds zo mooi en gezellig uit Margreet?
    Ik wens je in ieder geval een heerlijke verjaardag in je bloemrijke tuin. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja nog mooier Truus, de clematissen bloeien niet meer maar wel weer wat anders.
      Dankjewel, ik was elders vandaag ook heel leuk :)

      Verwijderen
  13. Toch nog even zeggen dat het me zou spijten als je hier niet meer scheef. Op een of andere wijze is dit voor mij je hoofdblog. 't is gevoelsmatig.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, nou misschien komt hier weleesn weer wat, ik ben nu druk met de vakantievoorbereidingen dus voorlopig niet.

    BeantwoordenVerwijderen