woensdag 28 augustus 2013

Mededeling(haha wat officieel)

Eigenlijk ben ik ontevreden over mijn vorige logs(met al die foto's) :)
Dat komt, ik zag een kwaliteitsfoto van COllega(binnenkort daar te aanschouwen... :) )en besefte ineens dat mijn foto's van de laatste tijd te wensen over laten en daarbij... wie zit nu te wachten op zo'n serie..
Dus die laatste Rügen komt niet meer en er komen vanaf nu nog alleen goede, gekke of grappige foto's, of foto's van (mijn) dieren natuurlijk.
Ik denk dat ik de serie zo in de opslag gooi dus :)

8 opmerkingen:

  1. En ik bepaal uiteraard zelf wat goed (genoeg) is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeg hallo hoezo komt Rügen 6 niet meer, daar zit ik al een week met smart op te wachten! Is dit wel allemaal gedegen overlegd met die Coole COllega van je?
    Ik heb hem wel eens horen verzuchten dat hij altijd zo superhot geïrriteerd raakt van nerveuze knipperlichtblogjes..pp

    Precies, ik wil eerst nog reageren bij die mooie vuurwerkfoto en bij de halve dubbele boogbrug. In Leiden over het Rapenburg heb je driedubbele boogbruggen (geen foto van gemaakt).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, die Superhotte CC zei me dat ik op een trap had moeten staan met een statief(had nog makkelijk meegekund in de halflege weekendtas, klopt)en ik kan zeeer slecht tegen kritiek, zoals bekend pp, dus tja pp

      Verwijderen
  3. Maar ik zit ook op Rügen 6 te wachten! :) Dus hoezo zit er niemand op te wachten?
    Ik vind het mooie foto's, en dat meen ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik ben een Hork, ik vergeet gewoon mijn trouwste fan.
    Goed, na deze 2 hartverwarmende reacties ga ik de zaak terugzetten en overwegen of er nog een Rügendeel komt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief van je Margreet, en ik denk dat er meer mensen geïnteresseerd zijn dan je dacht.
      Voor jou is het toch ook leuk dat Rügen nu kompleet is?

      Verwijderen
  5. Ja, ik kan het deels overnemen voor mijn fotoalbum ook, nou ja ik was er zelf niet zo tevreden over.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja...je bent je eigen hoofdredacteur. Ik wacht gewoon je beslissing af, en wens je voorlopig een prettig weekend.
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen