vrijdag 11 oktober 2013

een nieuwe lief

Ze had gehoopt op een langere relatie, 10 of wellicht 20 jaar? Want levenslang, die garantie kreeg je nooit. En nu, na nog geen 3 jaar kwam er al een einde aan. Hij kreeg klachten, inwendig zo bleek,  al merkte ze als eerste zijn vreselijke gebrom op.  Ze voelde zich bevroren maar hij...liet alles lopen..
Toen wilde ze de stekker er al uittrekken.
Ze zocht hulp, eerst leek er nog iets mogelijk maar al snel bleek dat er geen toekomst meer was.
Ze constateerde koel dat ze een nieuwe herr nodig had, want zonder kon ze niet meer.



En vandaag is het zo ver :)















Mijn nieuwe Liebherr

15 opmerkingen:

  1. Het leven van een koelkast kan hard zijn...Bosje ijsbloemen dan maar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whahahaha, geweldig verhaal. Ik dacht al dat het hier om een beroerd aflopend liefdesdrama ging. Een koelkast. Mooi ding trouwens. Liebherr is ook nog eens een goed merk. Ik had er vroeger een maar die ging met ex mee. Niet erg, ik kocht een nieuwe. Die stierf ook een kille dood en nu heb ik een kleintje waar het vierpits-gasstel zo mooi op kan. Ik wens jullie samen een lange relatie. Dat bosje ijsbloemen van Walter zal er goed op staan. Nou vooruit, ik doe er nog een ijzig groetje bij.
    Ddddddddag Mmmmmargreet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaja goed merk maar na bijna 3 jaar..? Ik krijg dezelfde(gratis) terug, een koelvriescombinatie Plato, het is geen ordinaire koelkast waar zo makkelijk een gasstel oppast whaahaa

    Ik hoop dat ze wel snel komen want die ijsbloemen gaan al druppen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. met een spatie tussen op en past natuurlijk :p anders krijg je iets anders he pfff

      Verwijderen
    2. Snik, ik was net zo blij met mijn kleine 'ordinaire' koelkastje. Trouwens, tegenover de koelkast staat een tafelmodel vriezertje. De bedoeling was dat daarover een plank past zodat ik in dat kleine keukentje meer werkruimte zou hebben. Maar de plank is er nog niet. Enfin, ik wens je succes met je koel/vriescombi.

      Plato drupt af...

      Verwijderen
    3. En moet je dan zelf steeds onder die plank door kruipen als je naar de wc moet? hihi

      Verwijderen
    4. Nee, de bedoeling is dat die werkplank komt te zweven boven de vriezer en de wasmachine. Op die manier kan ik gewoon van de keukendeur door de gang naar de WC lopen. Maar het is nog niet zover. Ik ben een verschrikkelijke uitsteller.

      Verwijderen
  4. Al lezend groeide de vraagtekens ?
    Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ja gemeen he
      Hij staat inmiddels, vertrouwd en toch nieuw.

      Verwijderen
  5. Elke 3 jaar een nieuwe vent is eigenlijk wel ideaal toch, de gemiddelde houdbaarheid van een vent is ook ongeveer 3 jaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, je hebt ons mooi tuk.
    Even was ik bang dat er iets met een van je dieren was, maar gelukkig niet.

    Toevallig heb ik vorig jaar een nieuwe koelkast gekocht. De oude Bosch heeft tientallen jaren dienst gedaan, en nu heb ik weer een nieuwe Bosch.
    Dat is genieten, zo'n mooie nieuwe kast.
    Veel plezier met je Liebherr!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk merk Margreet ik heb even gekeken naar ons merk koelkast maar dat is Whirlpool tja een draaikolk dus nou ja beter een draaikolk als een draaikont niet waar?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja je kunt er leuke grapjes mee maken, jij kunt toch zeggen dat je een whirlpool in huis hebt, ook niet gek :)

    BeantwoordenVerwijderen