woensdag 1 januari 2014

Een nieuw begin

Een nieuw jaar..voelt een beetje als een nieuw begin, een nieuwe kans, alles (nou ja..) ligt weer open. Ik heb een nieuwe laptop sinds gisteren :) moet nog een beetje wennen-waar is de klok en hoe krijg ik de mail erop? Maar verder een mooi krachtig ding met mooie heldere kleuren. Myrthe's FarmVille doet het nu stukken beter(zeer zwaar spel).
Onze Molly was de hele nacht buiten in het vuurwerkgeweld, ik heb haar wel 7x gezocht en geroepen maar ze zat waarschijnlijk op een goed gekozen plekje, het is een stoere meid die haar mannetje staat. Ze kwam net binnen en had wel zin in wat eten :) Minnie zat de hele avond onder het dressoir, Ricky onder het bed en Dikkie zat stoer op de trap naar buiten te kijken. Hij wilde wel naar buiten voor een plasje maar ik was streng..onder protest deed ie het dan toch maar op de kattebak. Sas de zwerver vond het allemaal zozo en de konijntjes waren opvallend rustig, maar Suus waagde zich niet buiten haar hok.
Ik ben blij dat het januari is.
Voornemens heb ik nog niet echt gemaakt al wil ik wel meer naar buiten, wandelen/fietsen..zo maar meteen beginnen dan want het is prachtig weer. En weer meer op het eten letten, meer sociale contacten? Vriendschappen beter onderhouden enzo..ik ben er slecht in en trek me snel terug in m'n holletje. Hm..lijkt toch wel op voornemens? haha
Nou ja, we moeten zelf wel de slingers ophangen nietwaar..

7 opmerkingen:

  1. Een nieuwe laptop is al een mooie start. :)
    Ik ben ook blij dat het knallen voorbij is, Mickey zat al uren voor 12 uur onder het bed en bleef daarna nog uren zitten.
    Stoere katten inderdaad, Molly en Dikkie. :)

    Ja, als we iets willen, zullen we het zelf moeten doen.
    Goede voornemens maak ik nooit, als ik iets aan mijn leven verander, gaat dat meestal spontaan, de tijd is er rijp voor, zal ik maar zeggen.

    Niet iedereen heeft behoefte aan veel sociale contacten.
    Ja, vriendschappen verwateren als je ze niet onderhoudt, helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja mooie nieuwe laptop, nu nog zien dat ik de mail er op krijg :(
      Nee ik heb ook niet veel behoefte aan contacten, maar die er zijn moet ik wel onderhouden he..

      Verwijderen
  2. O mooi een zuperznelle computer, dus in 2014 twee maal zo veel en zo snel logjes als in 2013? Nou daar houden we je aan hoor!!!...pp

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik typ en denk nog net zo langzaam he pp

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaja die slingers moeten we zelf ophangen Margreet , een waar woord schrijf je hier.Ik ben ook blij dat alles weer gewoon in een normale rite terug komt.Ik heb teveel oliebollen gegeten ze waren zo heerlijk ...nou j nu maar weer rustig aan doen met mijn etertje want die snavelt veel te graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik had ook wel veel gegeten, nou ja eens per jaar moet kunnen he

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Donald schreef in de laatste DD van het jaar: 'ik ga een ons afvallen want het is altijd leuk om haalbare doelen te stellen.' Vond ik wel een sterk voornemen.
    Geniet van de slingers en van een mooi nieuw jaar.

    BeantwoordenVerwijderen