zondag 26 oktober 2014

alle engelen verzamelen!!(met update)

De hazelnoten op? Nee..die liggen nog op diezelfde plaats, de kommetjes zijn wel omgevallen/omgewaaid..wie weet komt er nog een eekhoorntje langs? :p
De wintertijd is ingegaan, niet mijn favoriete jaargetij maar ik ben al met kerstengeltjes bezig :)
Ik heb het op me genomen de knutselclub te 'redden'..er is een inspirator nodig blijkbaar..degeen die dat eerst vnl was wilde stoppen(vanwege een man...aaargh...en ja hoor..die man is inmiddels alweer pleite..zo gaat dat vaak nietwaar-misschien komt ze dus terug als ze bekomen is van de schrik/depressie, dat hopen we wel..)
Dus ik heb gisteren al 3 voorbeelden van engeltjes gemaakt en vandaag ga ik daarmee verder.
Dit is de leukste, een kuifengel haha..en zoals je ziet, simpel te maken. (larixappeltje/houten kraal/vliesjes van judaspenning/plukje wol/houtlijm.)
Je kunt natuurlijk ook een hazelnoot als hoofd nemen! :)
Vandaag nog een paar ingewikkelder exemplaren maken van ouderwetse (engelse)knijpers en van vilt en dan ben ik voor volgende zondag goed voorbereid.
 Ik word altijd wel blij van knutselen.
Waar wordt jij blij van?
UPDATE
En wat vinden jullie van dit 'knijper' engeltje? :)

6 opmerkingen:

  1. Tja waar word ik blij van op het moment weet ik het even niet. Maar dat engeltje van de dennenappel vind ik mooi! en die vleugeltjes van een judaspenning die vind ik super gekozen Margreet. Omdat er aan iedereen inclusief engeltjes een keerzijde zit.Mooi mooi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat begrijp ik Novie...
      Ha..zo had ik het nog niet eens bekeken..ik had een voorbeeld gezien met vilt maar ik vond die judaspenning wel geschikt en de goede maat..misschien onbewust :)

      Verwijderen
  2. Ik word blij van jouw engeltje. :)
    Creatief ben ik niet, maar ik word regelmatig ergens blij van, kan van alles zijn, vaak onverwacht.

    Goed van je om de knutselclub te redden, er is inderdaad een soort hoofdpersoon nodig die het initiatief neemt, hopelijk komt je vriendin weer terug.

    Waarom eet je de hazelnoten niet ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh..ik weet het niet..teveel in en aan mijn hoofd, ik kom er niet toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze is schattig, in prachtig blauw.
    De 'kop' van de engelse knijper is gelijk het hoofdje, zie ik.

    BeantwoordenVerwijderen