donderdag 6 november 2014

Schier, we come...

En toen was het al zover, onze midweek in mei werd een weekendje november.
Ik ben nog druk met de laatste opruim- en schoonmaakwerkzaamheden..zoals gewoonlijk. Vriendin D komt weer oppassen op de beestenbende.
Alles gaat hier zijn gangetje verder..het konijnenbuitenparadijs heb ik voorzien van 6 doorzichtige golfplaten zodat ze wat beschutter zitten en ook niet natregenen en een portaaltje voor de ingang naar de schuur, om dezelfde redenen.
Buurmans vriendin is weer vertrokken en met de knutselclub hebben we mooie engeltjes gemaakt terwijl het buiten 20 graden was(in november!) :)

9 opmerkingen:

  1. Maak je maar niet druk om je veestapel, daar wordt goed voor gezorgd.
    Fijne dagen op Schiermeeuwenoog (zo noemt mijn vriendin het altijd ;-))
    groetjes Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is fijn voor de konijntjes, die beschutting.
    Zo kunnen ze vaker naar buiten.

    Leuke engeltjes, ik zie nog een engelse knijper en het muziekpapier engeltje is ook erg mooi.

    Veel plezier op Schier, geniet er van !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was weer een heerlijk en zonnig weekend! Op naar mei :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De knijntjes gaan eke dag naar buiten Willie, maar nu worden ze tenminste niet nat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wennen ze al aan de kou ?
      Het gaat geleidelijk, he.
      Het kan ook niet insneeuwen. :)

      Verwijderen
    2. Ze kunnen beter tegen kou dan tegen warmte, hun vacht wordt dan dichter ook. Ik laat ze wel vroeger binnen nu, ook omdat het vroeg donker is en ik bang ben voor marters.

      Verwijderen
    3. Je moet er niet aan denken, marters, brrr.
      Die kunnen zeker door een kleine opening naar binnen. :(

      Verwijderen
    4. Ja en ze kunnen ook gaas kapot knagen.

      Verwijderen