dinsdag 25 november 2014

Kootje?

Ik ben weer aan het breien geslagen, dit kerstkonijntje is wel grappig nietwaar. Ik ben ook bezig met een rugcol, had ik nog nooit van gehoord maar op Schier zag ik een voorbeeld en ik kocht meteen de wol. Ik brei het op een rondbreinaald, het is dikke wol dus het gaat lekker snel. Ik had die col dit weekend eigenlijk nodig want .. ik had een enorm stijve nek/schouder(nee kwam niet van het breien :p) Verder haak ik een kerstsokje..ter voorbereiding op de knutselclub a.s. zondag alhier. Handig een week voor de Sinterklaas..pfff dus niet..ik heb nog maar 1 gedicht klaar en alles moet nog ingepakt.. Ik vouwde ook een leuke(makkelijke) ster, die kunnen we ook mooi maken. Zie hiernaast hoe dat moet. Niet te klein papiertje nemen want dan is het priegelig werk. Voor een groter voorbeeld kijk je hier.


6 opmerkingen:

  1. Hij is leuk. :)
    Mooie herinnering aan Kootje, een KerstKootje.
    Zijn dat schelpen uit Bretagne ? Mooi.

    Het is iets nieuws denk ik, een rugcol, ik kende wel een gewone losse col.
    Ik hoop dat je nek weer beter is, soms heb je verkeerd gelegen of zo.
    Aan Sinterklaas doe ik niets, alleen wat lekkers en chocolademelk. ;)

    Mijn kinderen maakten op school van die kerststerren, mooi duidelijk voorbeeld heb je gevonden. Duimpje op. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die schelpen komen uit Bretagne. Mijn nek is weer beter ja, ik had kou gevat in de nacht denk ik, ik laat het raam nu maar dicht.

      Verwijderen
    2. Gelukkig.
      Ik heb alleen het rooster open op mijn slaapkamer.

      Verwijderen
  2. hallo Margreet die kerststerren kende ik ook nog van school. Heel lag geleden dus.
    Een rugcol ???/ laat je het even zien als die rugcol klaar is?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en lekker (die col). Bij dochterlief las ik al dat Sinterklaas een groot succes was. Goh, 't is al weer zo'n tijd geleden.

    BeantwoordenVerwijderen