woensdag 4 februari 2015

Gelukt ;)

Zo, ik heb even een knus lappendekentje neergelegd.. :) ..de kou is nog niet verdwenen, er lag nog wat sneeuw bij ons en er viel net nog een dun laagje bij...zo onberoerd is het prachtig, zo'n wit tapijtje. Ik ben wel blij met het zonnetje overdag en langer licht ..
Ik heb mijn rugwarmer net af, alleen nog 2 draadjes afhechten..ik heb hem om..lekker warm. Foto voor Novie(of had ik dat op FB beloofd?)
En ik haakte nog wat voorjaarsblommetjes.
Ik word zo blij van dingen die af zijn of gelukt :)







9 opmerkingen:

  1. Je weblog is inderdaad flink veranderd, gezellig lappendekentje, mooie nieuwe kopfoto en zelfs een andere ( hoe noem je dat ) stijl.

    Je kunt trots zijn op je gelukte brei- en haakwerken.
    De col ziet er lekker warm uit, nooit meer last van tocht langs je nek/rug. ;)
    Ook leuk, die regenbooghartjes op de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh wat een leuke kolltje zeg.
    Zoiets had ik nog niet eerder gezien.
    Mooie kleur ook

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb wel meer patronen gezien inmiddels, ik ben er wel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eigenlijk is het een schouderwarmer dus.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dat zie ik.
      Op een rondbreinaald gebreid?

      Verwijderen
    2. Ja, maar 2 draden af te hechten dus, ideaal!

      Verwijderen
  5. Je maakt prachtige dingen Margreet. En kleurig ook. Leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankje, het is alleemaal niet zo ingewikkeld hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen