dinsdag 7 april 2015

Theepotten (Schrijfveer)

Ik theepot
jij theepot
wij theepotten..
Zit niet zo te theepotten!

Ach ja..ik heb een heel mooie (en dure) theepot, gekregen van een lieve vriend.
Nee, ik zeg niet hoe ie eruit ziet.
Ik had altijd van die gewone glazen theepotten, van die goedkope.
En nu had ik dus een dure van porcelein.
Ik durfde hem (of haar?) eigenlijk niet te gebruiken, maar je krijgt geen theepot om hem in de kast te zetten toch, dus hij wordt dagelijks gebruikt.
En na jaren is hij nog steeds heel!

7 opmerkingen:

  1. Ik zelf ben niet zo`n theedrinker en onze theepot is al lang ter ziele gegaan. Wij drinken weinig thee en altijd met 1 kops zakjes. Een leuke kado kreeg je en de theepot is nog steeds heel pluimpje ervoor meestal stoten ze snel kapot.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik drink ook niet veel thee, maar Myrthe wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik héél ongezellig de waterkoker voor een mok thee. Terwijl ik genoeg theepotten heb. Op zolder :-)
    Groetjes Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En dan als koffiedrinker die nooit thee drinkt lees je hier over de theepot .......
    De onze staat in de kast met de rest van het pronkservies...... dus toch een theepot die in de kast blijft staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo alles staat er weer en ik had een paar in het voren geschreven..verder zie ik nog wel wat ik doe.

    Dat doe ik ook geregeld Mirjam als we maar 1 kopje nodig hebben :)
    Wat je nooit gebruikt kan verkocht A? Ruimt lekker op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb een gewone glazen theepot in gebruik.
    Maar ook de porseleinen borden, en die zijn ook nog heel. :)
    Ze zijn best sterk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er sneuvelt hier wel regelmatig een bord of beker :(

    BeantwoordenVerwijderen