dinsdag 30 juli 2019

dRop sCones

Ik ben op zoek naar toetjes- en ontbijt recepten zonder lactose en wellicht helemaal zonder zuivel. Dochterlief mag (tijdelijk?) geen lactose en ook kwam ik al googelend en studerend ergens waar stond dat autisme en zuivel geen goede combi is.
We blijven ons hele leven leren nietwaar.
Enfin, ik kwam hier terecht (familie van??), een interessante site om eens rond te snuffelen.
Het WK voetbal (man of vrouw) kan mij gestolen worden, maar dit recept lijkt me wel wat. Karnemelk kan eenvoudig vervangen worden..

Wij hebben hier eindelijk wat regen gehad, die hete dagen zijn gelukkig voorbij.

1 opmerking:

  1. Het is niet genoeg maar we moeten er maar blij mee zijn, de komende dagen is nog wel meer voorspeld.
    Ja je kunt van alles nu vinden..

    BeantwoordenVerwijderen