maandag 16 september 2019

Oef

Ja er staan nog 2 posts..de rest is niet meer te lezen..En als je dan mijn eerste post hier uit 2010 leest en de nieuwste van zonet dan lijkt er weinig verandert ...
Natuurlijk is er wel veel veranderd want
*alles verandert*
Kortgeleden las ik een boek over (bescherm) engelen..ik had het al jaren in huis en ik vond er niks aan destijds dus het bleef ongelezen in de kast staan.
Nu ik een (2 eigenlijk) minibieb beheer wilde ik het boek daar maar in zetten.. ik bladerde nog even.. en nu pakte het me wel en ik las het bijna in één adem uit...
Nu voelde ik niet meteen dat er zich een engel om mij bekommerde maar toch gebeurden er een paar merkwaardige dingen..
En nu ging mijn eerste post hier dus ook al over engelen ..

1 opmerking:

  1. Maar ha..nu blijkt dat het niet mijn eerste post was..ik had hem stiekem een ander jaartal gegeven 😸

    BeantwoordenVerwijderen