zondag 19 april 2015

Achter in de bus (Schrijfveer)

Als kind zat ik graag achter in de bus. Het hobbelde zo lekker.We ging een paar keer per jaar met de bus naar de stad (Groningen) om nieuwe kleren te kopen. De stad maakte op mij veel indruk, al die grote gebouwen en zoveel. We woonden in een zeer klein dorpje met slechts 1 straat. Een groot contrast met de stad. Het was een hele belevenis dus en een hele reis ook. Ook gingen we weleens met een bus op schoolreis, dan wilde iedereen achterin zitten natuurlijk, ik vermoed dat ik nooit aan de beurt ben gekomen. Als ik nu met de bus naar de stad ga (Assen nu) ga ik nooit achterin zitten, daar zitten altijd pubers met veel herrie.

4 opmerkingen:

  1. De pubers in de bus zijn soms zeer boeiend hoor. Er valt daar veel te zien. Zelf ga ik niet graag achterin zitten.vroeger ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan best zo zijn maar ik ga er niet tussen zitten.En ik heb er nog meer redenen voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik ga ook niet achterin zitten, voorin is rustiger.
    Als kind zat ik vaak in de tram, nu nog trouwens.

    Ik kan me voorstellen dat de grote stad veel indruk op je maakt als je het niet gewend bent.

    BeantwoordenVerwijderen