donderdag 16 april 2015

Gemier

Zo dat waren de Schrijfveren tot nu toe. Het heeft iets onnatuurlijks toch vind ik. Ik wil het nu hebben over mieren. Wat doet men als men ze in de keuken aantreft? Geen lokdoos of ander gif!
Ik las weleens iets van stuivers neerleggen, ze houden niet van koper? Ik heb er net een aantal doodgedrukt, dat vind ik niet erg fraai van mezelf maar ja..ik zie me ze niet stuk voor stuk vangen en buiten neerzetten en ik wil ze niet in huis hebben. Keuken zeer proper houden? Hmm..daar zit wat in :P Waar ze het huis binnenkomen is me een raadsel, ze verschijnen aan de zijkant van het aanrecht volgens mij. Nou ja..ik zal de cententruc proberen, hopelijk kom ik morgenochtend niet in een mierennest terecht als ik de keukendeur open.

updateje:
Ik lees net kaneel strooien langs de plint..ze komen toch langs de plint binnen zag ik.. ik wacht eerst de muntjes af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten