vrijdag 17 april 2015

Ik houd mijn zonnebril op (Schrijfveer)

... en niet alleen dat, ik houd ook mijn kleppet op! Niet het hele jaar door en binnen uiteraard, dat slaat nergens op immers maar buiten, als de zon weer zo fel schijnt als vandaag, dat kunnen mijn ogen niet aan. En nu kan ik best met mijn ogen dicht de weg vinden in A, maar erg veilig is dat niet :P Dus zonnebril en kleppet op, die laatste is nog het belangrijkste, dan is die felle lucht weg. Begrijp me goed, ik ben dol op de zon en mooi weer, maar ja..
Moet(hoort) men haar ogen ontbloten tijdens een gesprek? Buiten in de zon doe ik dat dus pertinent niet. Sorry.

3 opmerkingen:

  1. ai ai..Novelleke zal wel boos op me worden nu ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Houd jij hem maar lekker op hoor, je ogen zijn belangrijker.
    Als de zon laag staat zie ik niks, dan moet ik mijn hand ervoor houden voor de veiligheid want ja, ik loop zonder pet en ( meestal ) zonder zonnebril.
    Maar als de zon achter me staat, ziet de wereld er heel mooi en zonnig uit.

    BeantwoordenVerwijderen