dinsdag 16 januari 2018

Blue tuesday


Ik had vandaag blue monday, ik loop wel es vaker achter (maar ook vaak voor trouwens)
Het liep niet goed vandaag, ik moest door een ijskoude hagelbui op de fiets mijn dochter ophalen, aangekomen bleek ik nog een kwartier te moeten wachten want het Driekoningen spel werd opgevoerd en dat loopt altijd uit..
Thuis moesten we de konijnen op tafel hebben, dat moet met zijn tweeën en het duurt altijd even voor dat weer in de planning zit. Nou, Rokko had al vilt in zijn nekje en tussen de oren en onder zijn kont een plaat harde poep. Bah en oh.. het arme beest..
Bakje lauw water gehaald en de poep geweekt, ondertussen ging mijn wond aan de rechterduim open. Die had ik flink bezeerd aan zo'n ijzeren stangetje van zo'n tuinlamp.. lamp was er af. Bloedde toen ook flink en deed pijn.
Enfin. Nieuwe pleister erop..
Kammen, vilt knippen en toen het plakkaatje voorzichtig er afhalen.
Eindelijk aan het koken..met rammelende maag.. zuurkool schotel in de oven. Klaar en toen deed ik blijkbaar iets vreemds want opeens kiepte de oven voorover en trok de stekker er uit en ook de contactdoos los. De ovenschotel lag op zijn kop op de vloer. Ik kon de helft nog op een bord scheppen maar van de vloer kun je hier niet eten.
Tot overmaat van ramp begin ik ook nog ziek te worden.
Gelukkig is de dag bijna om 🤣

5 opmerkingen:

  1. O, ik dacht dat je bij jullie altijd makkelijk van de vloer kunt eten, want er ligt altijd genoeg .. pp

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geef je konijnen flink veel hooi, dan krijgen ze minder snel last van een poepkont.
    Zonde van het eten...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze hebben altijd heel veel hooi ter beschikking. Misschien geef ik teveel lekkere dingen door de biks. Erwtenvlokken johannesbrood en zonnepitten. Op zich wel gezond.

      Verwijderen
    2. Ze hebben altijd heel veel hooi ter beschikking. Misschien geef ik teveel lekkere dingen door de biks. Erwtenvlokken johannesbrood en zonnepitten. Op zich wel gezond.

      Verwijderen