dinsdag 19 februari 2019

Konijnenoren

Je kunt van mij niet zeggen dat ik modebewust ben..Liefst loop ik in een soort van spijkerbroek met een trui of shirt. (en dat doe ik dus ook bijna altijd)
Ik ben ook niet goed in combi's.. heb ik bv een heel leuke rok gekocht, vind ik er niks leuks boven en dan heb je weinig aan een rok.. Jurken zijn lastig want vaak zit de taille voor mij te hoog. En tja dan moeten er ook weer schoenen bij.. grrrmfff.. Sommige vrouwen schijnen tientallen paren te hebben.
Ik banjer ook rustig in mijn nette broek en schoenen door het konijnenhok.
Laatst kreeg ik een mooie zijden shawl met rozen. Nou koop ik zelf ook wel es sjaaltjes, tweedehands, want ik vind de stofjes vaak zo leuk en wil daar nog es wat mee doen (zoals met zoveel..waardoor mijn huis op een kringloop is beginnen te lijken..maar dit terzijde...) maar ik draag er niet snel eentje.
Nu moest ik deze toch maar es omdoen.. Bij gelegenheid.
Op internet kun je gelukkig opzoeken hoe je zo'n geval dan het beste omdoet.. er zijn vele manieren..je staat er versteld van.
Ik heb deze gekozen:
Uw lange sjaal knopen kan ook door middel van deze tweede knoop. De Bunny Ear is een elegante knoop met een chique uitstraling. Hij staat dan ook mooi bij een net colbert of een nette blouse.
  1. Leg de sjaal om uw nek.
  2. Zorg ervoor dat het rechter uiteinde langer is dan het linker.
  3. Sla vervolgens het rechter uiteinde nog tweemaal om uw nek.
  4. Pak het rechter uiteinde nogmaals vast en haal deze door de bovenste lus van uw sjaal heen.
  5. Leg nu met beide uiteinden een knoop.
  6. Deze knoop 'verstopt u vervolgens onder de bovenste lus. U kunt dit gemakkelijk doen door de lus iets wijder te maken.
  7. Tot slot schuift u de knoop iets opzij.
 Gelukkig had ik nog een net dun jasje waar ie wel bij past.. en een spijkerbroek natuurlijk.

3 opmerkingen:

  1. o konijnenoren ppp ja nu begrijp ik het eindelijk....
    zit en draagt het een beetje lekker?

    en nu ook een prachtig wollen bijpassend jasje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. binnen 3 dagen, met een beetje help is best snel ja voor mij ...

      Verwijderen